À Punt i la UPV busquen solucions conjuntes a reptes derivats dels avanços tecnològics
La seu de l’espai públic de comunicació acull la primera jornada d’innovació oberta.
À Punt Mèdia i la Universitat Politècnica de València han celebrat aquest matí al Centre de Producció de Programes de Burjassot la primera Jornada d’Innovació Oberta, centrada a buscar solucions als reptes que es plantegen al sector audiovisual. La jornada ha sigut inaugurada per la directora general d’À Punt, Empar Marco, i pel vicerector d’Investigació, Innovació i Transferència de la Universitat Politècnica de València, José Esteban Capilla. Hi han participat una trentena d’investigadors universitaris i de treballadors de l’espai públic de comunicació.
Els reptes que ha plantejat À Punt als equips investigadors de la UPV són la traducció simultània i la subtitulació automàtica, la llengua de signes amb avatar en temps real, les mètriques automàtiques de continguts audiovisuals i la millor difusió en un sistema transmèdia. La jornada de hui obri noves línies de col·laboració entre les dues institucions en matèria d’investigació.
À Punt i la Universitat Politècnica de València tenen ja encetades diverses línies de col·laboració. La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) i la UPV van subscriure l’11 de juliol de 2017 un conveni de col·laboració en matèria acadèmica, cultural i científica, que ja s’ha traduït en la celebració del segon Pitching de l’Audiovisual Valencià o en la col·laboració per a difondre i promocionar l’animació en el marc de la setena edició del festival Prime the Animation!, que es va celebrar a principis d’aquest mes d’octubre.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida