À Punt ja es pot veure al dial 8 de Movistar
La televisió pública està en les principals plataformes de televisió
La televisió d’À Punt es pot veure ja en les principals plataformes de televisió de pagament: Vodafone, Movistar i Orange. De fet, des de hui la televisió pública valenciana es pot seguir al dial 8 de Movistar. En Vodafone els espectadors poden seguir al dial 9 la nostra programació des de l’inici de les emissions regulars.
La televisió d’À Punt va iniciar el diumenge 10 de juny les emissions regulars després de tres setmanes en proves tècniques per a detectar i corregir problemes. Cal recordar també, en aquest sentit, que els canals de referència d’À Punt a la TDT són: el 60 a Castelló, el 25 a Alacant i els canals 57 o 39 a la província de València.
D’altra banda, en el web d’À Punt (www.apuntmedia.es) els internautes poden trobar tots els continguts de la televisió i de la ràdio en línia.
Més llegit
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Emergències activa l'alerta taronja per a este dimecres per pluges de fins a 80 litres en dos hores a València
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració