À Punt incrementa la facturació publicitària un 30% el 2020
La confiança de 122 nous anunciants ha permés augmentar els ingressos fins a 1.600.000 euros
Les dades de facturació del Departament de Publicitat d’À Punt al 2020 tenen un balanç positiu. L’increment suposa un 30% respecte a l’any 2019, amb una facturació d’1.600.000 euros en l’últim any gràcies als 239 anunciants, dels quals 122 són nous.
La previsió inicial presentada per À Punt el 2020 era d’1,4 milions, la qual cosa indica que, tot i el context de crisi sanitària i econòmica, les empreses valencianes aposten pels mitjans públics de proximitat, com ho han fet els espectadors, per les bones dades d’increment de les audiències.
À Punt ha crescut en l’últim any més de 50 punts per dalt de la mitjana del mercat. De fet, en les dades dels primers nou mesos de l’any passat hi va haver un decreixement del 27,2% en inversió publicitària, segons l’estudi i2p de la consultora Arce Media. Però aquest context de crisi no ha afectat À Punt Mèdia, que ha comptat amb el suport publicitari dels anunciants.
Alfred Costa, director general d’À Punt, considera que “À Punt Mèdia és un suport publicitari ideal en les estratègies de màrqueting de les empreses valencianes, i és d’agrair la confiança que depositen en nosaltres. Els resultats mostren l’acceptació progressiva per part de la societat valenciana i la consolidació del projecte d’À Punt. I en aquest cas, són les empreses valencianes i nacionals les que ho confirmen.
La progressiva implantació de la marca À Punt dins la societat valenciana i nacional, amb la identificació de l’espectador amb els continguts de proximitat oferits per la ràdio, la televisió i el web, ha permés que el mercat publicitari reconega el valor dels mitjans públics per a impulsar els seus productes. L’any 2020 més de 239 anunciants han confiat en À Punt per a donar a conéixer els seus productes i serveis als potencials consumidors valencians.
Costa ha conclòs que: “À Punt està per a donar visibilitat a l’entramat productiu de la Comunitat Valenciana i per això establirà les polítiques comercials necessàries perquè els seus missatges arriben al públic valencià”.
Més llegit
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Calor per Tots Sants: el mercuri superarà els 25 °C en molts punts del territori
-
El PP dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions
-
‘Zoom’ oferix una investigació especial sobre el crim de la viuda de la CAM
-
El València, un joguet trencat al Bernabéu (4-0)
Més vist
Més escoltat
-
31.10.2025 | Terra de bous
-
31.10.2025 | Manuel Conejero, guanyador del premi Clec Superstar Emergent al CLEC
-
31.10.2025 | ContrÀpunt
-
31.10.2025 | L'hora de la cultura
-
01.11.2025 | Punt a punt | Segona Part
-
31.10.2025 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | L'entrevista a Alberto Rodríguez, director de la pel·lícula espanyola “Los Tigres”