À Punt estrena diumenge en horari de ‘prime time’ la sèrie ‘La sala’
Es tracta d’una producció conjunta d’HBO, la televisió pública valenciana i altres televisions de Forta.
À Punt estrena diumenge que ve, 15 de març a partir de les 21:40 hores, la sèrie La sala, una producció conjunta d’À Punt Mèdia amb altres televisions de Forta i la plataforma HBO, que consta de huit capítols de 45 minuts. La televisió pública valenciana oferirà diumenge els dos primers capítols.
Francesc Garrido, Raúl Prieto, Goya Toledo i Natalia Rodríguez encapçalen la llista de protagonistes d’aquesta producció que transcorre en bona part a la sala d’interrogatoris d’una comissaria de policia i a la sala de vis-a-vis d’una presó. Dirigida per Manuel Sanabria i César Arriero, La sala és una producció d’Isla Audiovisual, Funwood Media i Can Can.
Yago Costa és un inspector de policia especialitzat en interrogatoris. Sense motiu aparent, comet un assassinat pel qual estarà a la presó durant anys. Allí rebrà la visita de Sara Sibilio, una jove periodista que l’entrevista per a intentar saber els motius del crim que va cometre. A través de les entrevistes es van explicant, capítol per capítol, els diferents casos que Yago va investigar. També aniran sabent-se els motius pels quals va cometre el crim i eixirà a la llum, a poc a poc, una gran trama de corrupció.
Totes les emissions de la televisió i de la ràdio d'À Punt es poden seguir en directe i a la carta en l’enllaç https://www.apuntmedia.es/ i en les aplicacions mòbils i de smart TV.
Més llegit
-
Fervor per la Mare de Déu deu Remei en la segona jornada de l’Ofrena, marcada per la calor
-
El València Basket, a un pas del títol (80-88)
-
L’Aemet preveu un estiu molt càlid, amb nits tropicals que no baixaran dels 20 °C
-
Xàtiva tanca la piscina d’Annauir per la presència de bacteris fecals en l'aigua per un acte vandàlic
-
Castelló i Palma tindran vols directes durant l’estiu
-
La Comunitat Valenciana entra este dilluns en el pic de l’episodi de calor
Més vist
Més escoltat
-
23.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
23.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | L'hora de la cultura | “El Pretext”, amb Arturo Orrico