À Punt estrena demà en primícia TIC TAC, el musical sobre la importància de l’art a les nostres vides
La televisió retransmetrà aquesta nit en directe la gala d’entrega de premis de L’Associació d’Actors i Actrius Professionals Valencians.
À Punt estrena demà a la nit a partir de les 22:55 h en primícia per televisió Tic Tac, un musical sobre la necessitat de la ficció en la nostra vida, fet i cantat en valencià. L’obra teatral és una comèdia sobre com l’art, la música i l’espectacle poden arribar a canviar les nostres vides i omplir-les d’esperança. La qualitat i originalitat de l’obra li han valgut el Premi Max al millor espectacle musical.
Prèviament a l’emissió del musical À Punt ha programat un documental que amb el títol Tic Tac, construint un musical explica el procés de creació de l’obra teatral des de les primeres idees fins el dia de la gran estrena.
D’altra banda, aquesta nit la televisió pública valenciana retransmetrà en directe la gala de L’Associació d’Actors i Actrius Professionals Valencians (AAPV) d’entrega de premis. Gala que coincideix amb el 30 aniversari de AAPV i amb el Dia Mundial del Teatre. La retransmissió de l’acte, que tindrà lloc a La Rambleta, arranca a les 22.10 h.
Totes les emissions d'À Punt Mèdia es poden seguir i trobar en l’enllaç següent: https://www.apuntmedia.es/ i en les aplicacions mòbils i d’Smart TV.
Més llegit
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi