À Punt emet un documental del 50 aniversari de l’estadi Rico Pérez
Dissabte 3 d’agost a les 15:10 hores
La sobretaula del dissabte 3 d’agost es vestirà de futbol en À Punt. En acabar l’informatiu de migdia, a les 15:10 hores, es veurà un documental dedicat al 50 aniversari del Rico Pérez, la casa de l’Hèrcules CF.
L'estadi de futbol José Rico Pérez, propietat de la Generalitat, i que tradicionalment ha acollit els partits de l'Hèrcules CF, a la ciutat d'Alacant, celebra el 50 aniversari.
En l'audiovisual es fa un repàs de la història de l'estadi, els moments més vibrants i emocionants viscuts al recinte al llarg de les darreres cinc dècades. L’obra analitza també el futur d'este recinte de referència de la ciutat d'Alacant, que ha acollit partits de la selecció espanyola i que, fins i tot, arribà a ser seu del Mundial 82.
Un treball que invita a la reflexió del que va signficar el projecte i la construcción arquitectónica de l’edifici, proposta de l’arquitecte Francisco Muñoz Llorens, la seua inauguració i els primers partits oficials.
Recordem que el documental ‘50ª nos del Rico Pérez, la casa del Hércules’ es va presentar al Teatre Principal d’Alacant, creat per Toni Cabot amb gui i desenvolupament de Ramón Pérez. Toni Cabot es periodista i expert en esports.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Mor un home en un accident de moto a la CV-798, a Castalla
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete
-
Musk funda un partit polític per a "retornar la llibertat" als Estats Units
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor