À Punt Directe es trasllada a la Marina de València durant tot l’estiu
Joan López i Sónia Fernández presentaran el magazín que tindrà una durada diària de dos hores.
Arriba el mes de juliol i À Punt directe es trasllada. El magazín de vesprada d’À Punt Mèdia renova la seua proposta amb motiu de l’estiu i des de dilluns pròxim s’emetrà en directe des del moll de ponent de la Marina de València. Serà cada dia a partir de les 17:30 hores.
Cada vesprada i durant dues hores, el popular programa de la televisió pública valenciana seguirà tota l’actualitat de les comarques valencianes des del nou plató a l’aire lliure i en un punt emblemàtic del port de València. El magazín estarà presentat per Joan López, presentador habitual d’À Punt directe, i per Sónia Fernández, també copresentadora del concurs de talent familiar d’À Punt, Family duo.
El programa mantindrà algunes de les seccions habituals del format però també tindrà nous continguts, molt vinculats a l’època estival. De fet, À Punt directe prestarà durant les pròximes setmanes especial atenció a les festes dels pobles i les ciutats i al seus protagonistes, als festivals musicals i a totes les manifestacions culturals que a l’estiu esguiten les comarques valencianes. Un equip de reporters i reporteres recorrerà durant tot l’estiu la geografia valenciana per a informar sobre l’actualitat.
Tots els programes de la televisió i de la ràdio d'À Punt Mèdia es poden veure en directe, i a la carta, a través del lloc web https://www.apuntmedia.es/ i en les aplicacions mòbils i de smart TV.
Més llegit
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
Una associació de víctimes recorre al TSJCV perquè no aplique l'aforament a Mazón i l'investiguen a Catarroja
-
Detingut a Múrcia el sospitós de matar d'un tir al cap un home en una platja de Torrevieja
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
Huit propostes gastronòmiques d’alt nivell participen en el concurs de la gamba roja de Dénia
-
El govern i sindicats negocien este dilluns la jornada de 35 hores en l’administració de l’Estat