À Punt acull aquesta nit el debat dels candidats valencians a les eleccions del 23J
El programa especial El debat, 23J en clau valenciana dona veu a VOX, Compromís-Sumar, PP i PSOE per a donar a conéixer què suposen els comicis del diumenge per a la Comunitat Valenciana
Comença una setmana reblida d’actes polítics que interessen a la ciutadania valenciana. À Punt els els acostarà a través de la televisió, la ràdio i el web. La nit del dimarts 18 de juliol, la radiotelevisió pública valenciana oferirà El debat, 23J en clau valenciana, el cara a cara entre els candidats valencians a les eleccions generals del 23J.
A les 22 hores començarà en directe el debat on participen Carlos Flores Juberías (Vox), Àgueda Micó (Compromís-Sumar), Belén Hoyo (PP) i Diana Morant (PSOE).
Moderat per Marta Ventura i Mathies Muñoz, El debat, 23J en clau valenciana d’À Punt dona veu als actors polítics amb representació per a mostrar a les valencianes i valencians què suposen aquests comicis per a la Comunitat Valenciana. Els quatre convidats presentaran les propostes dels diferents partits polítics en les següents matèries: l’agenda valenciana i el model d’estat; economia, hisenda i fiscalitat; drets socials, i reptes de futur i governabilitat.
Així mateix, els serveis informatius públics estan pendents aquesta setmana decisiva de la formació del govern autonòmic resultant del 28M. Carlos Mazón ja ha pres possessió del càrrec com a President de la Generalitat Valenciana i quedem a l’espera de l’anunci del nou Consell. Llavors coneixerem els noms, cares, perfils professionals, i les carteres assignades per a treballar durant els pròxims quatre anys.
El 23J: programa especial amb resultats i anàlisi en directe
Per a diumenge, À Punt ha preparat una cobertura especial per al 23J amb els primers sondejos, dades i anàlisi del que passe en la jornada electoral. Des de les 19:45 hores, els valencians podran seguir el tancament dels col·legis electorals i conéixer els resultats amb connexions i una taula d’anàlisi amb experts.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
22.09.2026 | El partit de la una