Inés Ballester torna a la televisió valenciana
A partir del dia 28 de desembre, cada diumenge a les 21:30 h, la mítica periodista rebrà la visita de diferents personalitats
À Punt estrena un nou programa protagonitzat per la mítica periodista valenciana Inés Ballester. En casa d’Inés comença el diumenge 28 de desembre a les 21:30h. i és un espai d’entreteniment, càlid i proper, en què disfrutarem d’entrevistes, tertúlies, diversió i també sorpreses.
Per casa d’Inés Ballester passaran personalitats i rostres del panorama local i nacional cada setmana. En el primer programa l’amfitriona rebrà la visita del tres vegades campió del món de màgia, el castellonenc Yunke, qui arribarà acompanyat del mag Jandro, altre dels il·lusionistes valencians que triomfa més enllà de la terreta. Amb Francis Montesinos tirarem d’arxiu i ens deixarem dur amb històries emocionants de la seua vida mai contades.
També hi haurà màgia a la cuina de la mà del valencià i xef amb una estrela Michelín Alex Vidal i el creador de les vaixelles més boges de la història, l’alcoià José Miguel Piñero, i l’aparició sorpresa d’un personatge inesperat que ens trencarà tots els esquemes… Inés Ballester torna a casa per la porta gran!
Més llegit
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies