Entrevistes als candidats del PP i PSOE de les eleccions europees en À Punt
Hui entrevista amb Marian Cano del PP i demà, Sandra Gòmez del PSOE
Les entrevistes són a les 20:30 i es poden seguir per la televisió, la ràdio i el web
À Punt, amb motiu de les eleccions europees, continua esta setmana amb les entrevistes als candidats valencians.
A les 20:30, la periodista, Marta Ventura, entrevista hui a Marian Cano, candidata del PP i demà serà el torn de Sandra Gómez, candidata del PSOE. Les entrevistes es podran seguir de manera simultània per la televisió, la ràdio i el web d’À Punt.
Els candidats tindran l’oportunitat d’explicar en la radiotelevisió pública valenciana el programa electoral del partit que representen i de respondre a les qüestions que estan marcant el debat europeu, des d’una perspectiva valenciana.
La cobertura informativa es completarà, diumenge 9 de juny, amb un programa especial de seguiment de la jornada electoral, que s’emetrà simultàniament a la televisió i a la ràdio per a oferir en directe els resultats dels comicis.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Dissabte amb gelades puntuals a l'interior i temperatures màximes a la baixa
-
Luís Castro, nou entrenador del Llevant
-
Localitzen el conductor que es va fugar després d'atropellar mortalment un operari a l'A-7 a Alginet
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa
-
Ruixats dominicals