Elena Vilanova, nova directora de Continguts i Programació d’À Punt
La nova directora de continguts i programació substitueix César Martí al capdavant del departament de Continguts de la cadena
Elena Vilanova és des de hui la nova directora de Continguts i Programació d’À Punt, després d’haver superat el procés de selecció convocat per la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC).
Amb una trajectòria de més de vint anys en el sector audiovisual, Vilanova ocupava des del 2017 la subdirecció de Programació en la cadena pública valenciana, on s’ha fet càrrec de la planificació de l’emissió, les compres alienes i el doblatge al valencià dels continguts, les autopromocions i l’accessibilitat del canal.
Abans d’entrar a formar part de l’equip d’À Punt, Elena Vilanova ha treballat en diverses empreses privades i ha estat al capdavant de la producció de documentals, curtmetratges, espots de publicitat i programes i sèries d’èxit com ara Socarrats, Autoindefinits, Maniàtics, Unió Musical Da Capo i un llarg etc.
La nova directora de continguts i programació substitueix César Martí al capdavant del departament de Continguts de la cadena
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Episodi de pluges a la vista
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo