À Punt retransmet la Cavalcada de Reis d’Alcoi, la més antiga d’Espanya
Serà el diumenge 5 de gener des de les 18:10 h amb un gran dispositiu tècnic i humà
La nit de Reis, a les 22:00 h, especial A la saca amb els xiquets com a protagonistes
La televisió pública valenciana ha preparat una programació molt especial dedicada als xiquets i xiquetes per a la vespra del dia de Reis.
La vesprada del diumenge 5 de gener, a partir de les 17:00 hores en À Punt esperarem l’arribada dels Reis ballant amb la música de DJ Butoni, començant pel nou himne "Som de La Colla", que interpreta amb Dragolina i Davisito. A més, també ballarem amb la cançó "Un bon Nadal amb tu" amb Daniela Llobell, i "La fera salvatge", una parodia de DJ Butoni de Potra Salvaje i moltes més versions i paròdies.
I partir de les 18:10 h, la radiotelevisió pública valenciana ofereix en directe des d’Alcoi la Cavalcada de Reis. Amb un gran dispositiu tècnic, que consta de catorze càmeres i un dron, la retransmissió donarà imatges inèdites i espectaculars de l’arribada dels Reis Mags des d’Orient. Els periodistes alcoians, Ferran Cano i Reis Juan, seran els encarregats de contar la retransmissió amb l’ajuda dels reporters Carlos Navarro, Berta Báidez i Clàudia Argente.
L’espectacular cavalcada, que data del 1866 i és la més antiga d’Espanya, estarà presidida per Ses Majestats els Reis d’Orient i inclourà la tradicional pujada dels patges a les cases dels xiquets alcoians, que comptarà amb les càmeres d’À Punt en directe com a testimoni per a mostrar la il·lusió i l’emoció de la nit més màgica de l'any per als menuts de la casa.
A més, podrem disfrutar de l’actuació del cor Gospel Spirit de València en directe des d’Alcoi. El cor Gospel Spirit és una formació sorgida en una escola particular i diferent que reinterpreta els clàssics de gospel.
I després de l’informatiu d’este diumenge 5 de gener, Eugeni Alemany ha preparat un especial d’A la saca. En esta ocasió els concursants són tres xiquets i tres xiquetes de sext de primària que jugaran amb una mecànica diferent dissenyada per a la nit de Reis. A més, les saques no vindran carregades de diners sinó de punts per a guanyar regals, com ara un ordinador portàtil d’última generació o un viatge en família a un famosíssim parc d’atraccions.
Més llegit
-
Detingut un pacient de Psiquiatria acusat de causar l'incendi de La Fe en què ha mort una dona
-
À Punt retransmetrà dimarts 24 de juny la primera correguda de bous en directe des de la Fira d’Alacant
-
Mor una dona en l'incendi de l'Hospital La Fe de València
-
Mor la menor de catorze anys que es va ofegar a la piscina de sa casa a Torrent
-
El govern frena la fusió del BBVA i el Sabadell durant tres anys
-
La investigació contempla la hipòtesi que el pacient causara l'incendi a La Fe per una denúncia de violència de gènere
Més vist
-
Informe: Els Deu d'Alaquàs
-
24.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Hermanos Sirvent
-
22.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnica del Mediterráneo
-
23.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Hermanos Ferrández
-
24.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
23.06.2025 | Informatiu nit