Directes
Ara en la televisió
LA CUINA DE MORERA

29.04.2019 | Vicent Torrent li canta a la seua companya i rapeja en directe amb la rapera Tesa

114 min.MúsicaRàdio
tp

Vicent Torrent, el cofundador d'Al Tall i pare de la mítica cançó 'Tio Canya' ve al 'Territori sonor' de la mà de la seua companya de vida, Maite, a qui li ha compost una cançó que estrena en el nostre programa.

Antonio Ariño, Vicerector de Cultura de la Universitat de València, hi intervé en l'entrevista. I un tercer punt que porta a aquest homenot al magazín musical de la ràdio d'À Punt és la cançó 'Qui estima la seua llengua' del disc "Rural", que acaba de publicar la rapera d'Almussafes Tesa. Un autèntic himne d'amor a la llengua que interpreten en directe amb Vicent Colonques al piano, Loren D en les bases i Tesa i Vicent Torrent a les veus rapejant els dos junts.

La compositora Isabel Latorre ens presenta al piano en directe el seu projecte, Eixa, i la publicació del disc 'Invisibles'. Un treball inspirat en el llibre 'Le città invisibili' d'Italo Calvino. L'acompanyen els músics Esteban Rodrigo i Alfonso del Corral i hi participen en l'entrevista altres músics col·laboradors com Sergi Pitarch o Raquel Hernández.

Aprofitem per a reflexionar sobre les dones compositores del 'Territori sonor' valencià i convidem altres compositors reeixides com Clàudia Montero. "La síndrome Lomax" és la secció de Miquel Àngel Landete que ens parla dels grups de blues valencians, hui li toca el torn a 'Yo diablo'.

Programes

Més
Veure totes les activitats

Clips

Més
Veure totes les activitats

Streamings

Més
Veure totes les activitats

Cap de Cartell

Més
Veure totes les activitats

Continguts

Veure totes les activitats