14.05.2025 | “Set de sèries” — Futbol, golf, equitació i moltes novetats per als seriòfils
Enric Albero ens porta les novetats seriòfiles. La primera comença amb l’inici d’un rodatge anunciat divendres i que, de segur, portarà records als amants del futbol més veterans. Parlem de Por 100 millones, una ficció creada per Nacho G. Velilla que reviu el rapte, el 1981, del futbolista Quini per part de tres mecànics de Saragossa.
De la següent sí que tenim data d’estrena: Stick, un nou projecte d’Apple TV+. Creada per Jason Keller, s’estrenarà el 4 de juny. Una comèdia emocionant que mostra el món del golf com quasi mai s’ha vist.
La tercera estrena està protagonitzada per Àngela Molina i Blanca Romero, i porta per títol Pura Sangre. A La Galana, la finca familiar dels marquesos de Monteclaro, el semental més valuós apareix enverinat al costat de diversos poltres de la quadra. Aquest succés capgira l’aparent tranquil·litat de la família i desencadena una investigació que amenaça de destapar una complexa trama de secrets enterrats, lleialtats creuades, tensions econòmiques i ferides per tancar.
Moltes sèries més, en "Set de sèries", presentat per Enric Albero.