Avís groc per pluges fortes a Alacant i al sud de València aquest diumenge
Les precipitacions seran més persistents cap a la vesprada al sud del golf de València i més fortes al sud d'Alacant
Aquest diumenge la meitat sud de la Comunitat Valenciana està en avís groc per pluges persistents i localment fortes. Al matí, el cel es manté cobert, i les pluges dèbils afecten principalment les comarques centrals i del nord de manera general.
Serà a la vesprada quan les precipitacions es faran més persistents al sud del golf de València, i arribaran les tempestes fortes a Alacant, provinents de la zona de Múrcia.
Segons l'Agència Estatal de Meteorologia, les precipitacions podran acumular més de 60 litres per metre quadrat en 12 hores, i localment més de 20 litres per metre quadrat en una hora. També hi haurà vent de gregal fort a la costa i les temperatures màximes seran inferiors als 20 graus. La pluja continuarà la matinada de dilluns, però escamparà al llarg del matí, farà sol i es notarà una pujada notable de les temperatures al migdia.
Més llegit
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Mor un home de 52 anys en un accident de moto a Favara i un altre resulta ferit greu
-
José Antonio Marco, número 3 de Montero, dimitix després que se l'haja vinculat amb el cobrament de suborns d'empresaris
-
Metrovalència restablirà per complet el servei afectat per la dana el 27 de juny
-
Junts vincula el suport a Sánchez al fet que garantisca el compliment dels pactes de la investidura
-
El PSPV es deslliga d'Ábalos, a qui situa en una altra família política, mentre que el PP insistix en els vincles amb Morant