Activistes de Femen nues demanen a l’ambaixada russa a Madrid la fi de la invasió
La protesta, que només ha durat uns minuts, reclamava la fi de "la guerra de Putin”
Cinc activistes de Femen han protestat aquest dijous nues davant de l'Ambaixada de la Federació de Rússia a Espanya, a Madrid, per a exigir la fi de la guerra d’Ucraïna. Al crit de "pau per a Ucraïna", les manifestants han reclamat que es pose fi a "la guerra de Putin".
Amb corones de flors al cap i els torsos nus amb missatges escrits en pintura negra en la pell, les dones han exigit la fi de l’enfrontament bèl·lic. La protesta ha durat uns minuts i s'ha desenvolupat de manera pacífica, mentre llançaven flors a l'aire i corejaven lemes com a "Stop Putin's War".
La policia ha identificat a les cinc activistes i els ha requerit que abandonaren la vorera de l'ambaixada, sense detindre-les.
En un comunicat del 21 de febrer en les seues xarxes socials, Femen Espanya va remarcar la seua postura contrària a Putin i el seu govern, a més d'assenyalar que s'oposen a "la militarització de la societat", ja que entenen la guerra com "una invenció patriarcal".
Més llegit
- 
                        
                                                        Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
 - 
                        
                                                        Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
 - 
                        
                                                        Martínez Mus assumix la vicepresidència segona que deixa Gan Pampols
 - 
                        
                                                        L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
 - 
                        
                                                        Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
 - 
                        
                                                        PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat