El 'youtuber' Dalas Review, a juí per abús sexual i ciberassetjament infantil
El fiscal reclama una petició de pena de cinc anys de presó i onze d'inhabilitació especial.
L'Audiència Provincial de Madrid jutjarà aquest divendres Daniel José S. L., conegut en YouTube com 'Dalas Review', per presumpte abús sexual i ciberassetjament sexual infantil a menors de 16 anys.
Segons ha avançat el diari digital El Confidencial, el fiscal reclama una petició de pena de cinc anys de presó, onze anys d'inhabilitació especial i nou d'allunyament de la suposada víctima.
Segons el relat del fiscal, l'acusat i la seua suposada víctima van contactar a través de Twitter entre juliol i agost de 2015. “En aquest moment la menor tenia 13 anys”, mentre que Dalas en tenia 22.
Els contactes es van intensificar en setembre de 2015 via 'Skype'. Llavors, ell li va començar a mostrar l'interés que tenia cap a ella i li va demanar que li enviara fotos nua.
“Quan ella li objectava que era menor d'edat, ell li deia que era una ximpleria”, assenyala el fiscal, que agrega que Dalas li va demanar que esborrara converses.
L'episodi d'abús sexual es va produir el 26 de gener de 2016 durant la signatura d'un dels seus llibres. Després d'aquest fet, va començar a assetjar-la a través de missatges.
Més llegit
-
Les quatre línies de metro de València recuperen el servici després de sis hores amb retards per una avaria
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres
-
Matinada gèlida amb mínimes de -10 ºC a El Toro, de -8º C a Bocairent o de -7 ºC al Racó d'Ademús
-
El primer premi del sorteig de Reis cau en una vintena de pobles valencians
-
El govern espanyol iniciarà el 16 de gener les obres per a recuperar tres platges del sud de Cullera desaparegudes per l'erosió
-
Indonèsia reprén la recerca de l’últim xiquet valencià desaparegut en un naufragi