El xef Ricard Camarena, guardonat als Premis Nacionals d'Hostaleria 2020
L’associació també ha premiat el cuiner José Andrés per la tasca solidària que realitza a través de l’ONG World Central Kitchen.
El xef de Barx, Ricard Camarena, ha sigut guardonat en els Premis Nacionals d'Hostaleria 2020 pel seu “excel·lent” treball com a cuiner i empresari i per “promocionar el sector i la gastronomia espanyola”. Camarena és responsable del restaurant amb dues estrelles Michelin que porta el seu nom a València, on també ha posat en marxa Canalla Bistro, Habitual, Central Bar i Cocaloka, un espai per a esdeveniments, un centre d'I+D i una aula de formació gastronòmica.
A més, també s’ha reconegut la tasca solidària del cuiner José Andrés per la seua ONG World Central Kitchen. El xef asturià establit als Estats Units la va posar en marxa fa deu anys, però no ha sigut fins a l'aparició de la Covid-19 quan ha actuat a Espanya. Durant els mesos més durs de la pandèmia va repartir centenars de menús a València a les persones més vulnerables.
En una catorzena edició dels Premis Nacionals d’Hostaleria, marcada per la pandèmia, destaquen "l'esforç i la resiliència" d'un sector que està travessant una situació "difícil" per a mantindre la contribució del 6,2% al PIB i els 1,7 milions de llocs de treball.
Més llegit
-
Desenes de milers de persones prenen els carrers de València per a demanar la dimissió de Mazón un any després de la dana
-
Kejelcha guanya la Mitja Marató de València sense rècord del món
-
À Punt retransmet en directe este diumenge la Mitja Marató de València
-
Arriba el fred: el Baix Maestrat es desperta amb mínimes de 4 °C a les portes d’un canvi d’oratge
-
Els partits de l’oposició reclamen la dimissió de Mazón després de la manifestació per les víctimes de la dana
-
El Teatre Olympia acull un emotiu homenatge cívic a les víctimes de la dana