Xàbia i Miramar superen els 25 °C este dimarts, una de les temperatures més altes d’Espanya
El vent de ponent, que continuarà bufant dimecres, és el responsable d’estes elevades temperatures
El vent de ponent ha elevat les temperatures màximes d’este dimarts a 25,5 °C a Xàbia (Marina Alta) i a 25,4 °C a Miramar (Safor). Són la tercera i quarta xifra més elevada de les que s’han registrat a Espanya esta jornada.
Per damunt dels 25 graus registrats a primera hora de la vesprada en estos municipis només estan els 27,6 °C mesurats a Tenerife sud aeroport i els 26,9 °C d’Agüimes (Las Palmas), segons les dades de l'Aemet.
Així mateix, a la Comunitat Valenciana s’han registrat temperatures superiors als 24 °C, a Sagunt (Camp de Morvedre), Castelló-Almassora (Plana Alta) i Pego (Marina Alta). A totes s’ha arribat a 24,6 °C.
Pel que fa al vent, les ratxes han arribat als 89 km/h a Vilafranca esta vesprada, als 82 quilòmetres per hora a la Pobla de Benifassà-Fredes, als 72 a Morella, als 71 a Alcoi i als 68 a Llíria.
L'Aemet ha establit l'avís taronja (risc important) a tot el litoral i l'interior sud de València per vent de l'oest amb ratxes màximes de 90 quilòmetres per hora a partir de les 12 hores d'este dimarts, i que continuarà durant tota la jornada de dimecres.
Més llegit
-
Sanitat amplia l'alerta sanitària a un nou lot de salmó fumat de la marca Carrefour
-
Una protesta religiosa força la cancel·lació d'un festival musical a València que anunciava una missa negra
-
Els usuaris assenyalen dificultats en l'ús de l'app de Sanitat
-
Investiguen la mort d'un matrimoni de septuagenaris a València per una possible fuga de gas en la caldera
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
-
Mor un menor de setze anys després d’ofegar-se a la platja de Benicàssim