Vora 160 migrants arriben a la costa alacantina en menys de 48 hores
L'última pastera ha arribat a Alacant aquesta matinada i la Creu Roja hi ha localitzat un cos sense vida a bord.
Sis pasteres han arribat a la costa alacantina en menys de 48 hores, quatre només diumenge. Així, vora 160 migrants han desembarcat al port d'Alacant aquest cap de setmana després d'intentar tocar terra en diverses embarcacions.
L'última la van albirar diumenge en aigües de Cartagena, però Salvament Marítim va decidir portar els 93 migrants que hi havia a bord fins a Alacant. Una vintena són menors d'edat. A última hora de la nit desembarcaven al port valencià i dins de la pastera, membres de la Creu Roja han trobat el cos sense vida d'un migrant que ha mort durant la travessia.
Durant el cap de setmana, la Creu Roja d'Alacant ha atés unes 160 persones. Tots els migrants han arribat en pasteres procedents del nord d'Àfrica. Dissabte, Salvament Marítim n'interceptà dues al Pilar de la Foradada i a Alacant, i el diumenge, quatre.
Enguany, 500 persones han sigut rescatades en aigües d'Alacant, la majoria durant els mesos d'estiu, però l'entrada de la tardor no ha frenat l'arribada d'aquestes precàries embarcacions plenes de vides humanes que busquen esperança en l'altra ribera del Mediterrani.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló