Les visites a familiars i amics es permetran a partir de la fase 1
El govern espanyol regularà com seran les trobades amb les persones majors o que pertanyen a grups de risc.
Les visites i les reunions entre familiars i amics que visquen en una mateixa província es permetran a partir del pròxim 11 de maig, sempre que aquest territori complisca els requisits per a poder passar a la fase 1 del pla de desescalada, presentat aquest dimarts pel president del govern espanyol, Pedro Sánchez.
Una orde ministerial regularà com hauran de produir-se aquests contactes socials amb les persones majors o més vulnerables a la Covid-19 per tindre patologies prèvies. Però per a tots els altres, serà possible des de la fase 1 quedar amb familiars i amics a casa o en establiments oberts al públic.
Pel que fa a reunir-se amb familiars o amics d'altres províncies, això no serà possible fins que arribe la "nova normalitat", període en què tot el territori espanyol haurà superat les quatre fases de la desescalada i es reactivarà tota l'activitat econòmica.
El govern espanyol ha matisat que la visita de familiars a majors que es troben en residències d'ancians es podrà fer a partir de la fase 3 de la desescalada. Per la seua part, es permetran les visites familiars a persones amb discapacitat en residències i habitatges tutelats des de la fase 2.
Més llegit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Núvols, calor i ruixats en l'últim cap de setmana de l'estiu
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Mor Batiste Martí, el primer valencià que es vacunà contra la covid
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Miguel Polo declara que mai va dir en la vesprada de la dana que la presa de Forata anava a rebentar