Els veïns de l'Altet (Elx) alerten d'una plaga de serps i rates al voltant del cementeri
La picada més greu va deixar un veí tretze dies ingressat en l'hospital
El peu de Jesús Domene va quedar totalment unflat després de picar-li una colobra a sa casa, a l'Altet (Elx), la qual cosa el va deixar ingressat tretze dies en l'hospital. No era verinosa, però li va causar una infecció important.
El seu cas és el més greu, però no és un fet aïllat. Els veïns d'esta pedania il·licitana denuncien que estan patint una plaga per falta de manteniment en els camps que hi ha al voltant del cementeri i reclamen a l'Ajuntament d'Elx que els netege. També asseguren que és habitual vore estos rèptils dins de casa.
L'home torna a treballar hui al seu hortet, però ho fa amb por. Setmanes després, encara són visibles les marques al peu. En les sabates que portava queda constància de l'agressió: es veu perfectament la mossegada.
El veïnat d'esta zona pròxima al cementeri de l'Altet denuncien que en veuen pràcticament cada dia, com també rates, cosa que els ha obligat a posar trampes en el jardí.
Després de reiterades reclamacions, han acudit al síndic de greuges, que ha donat un mes a l'Ajuntament d'Elx perquè hi pose solució.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini