Un grup de veïns de Torrent demana a crits a Mazón que dimitisca
El president de la Generalitat assistia a la posada en marxa del nou corredor d'autobús entre l’Horta Sud i València
Un grup de veïns i veïnes de Torrent ha demanat a crits al president de la Generalitat, Carlos Mazón, que dimitisca per la seua gestió de la DANA. El veïnat l'ha escridassat amb “Dimiteix ja”, “Mazón dimissió” i “Assassí, Picassent t’espera”.
Diverses persones l'han abordat enmig del carrer i li ha retret que no avisara abans de l'alerta per pluges. També l'han titlat de “mentider” quan el president ha assegurat que "no els havia avisat ningú". "Des de les 7 del matí se sabia", ha insistit un veí, que també li ha recordat el dinar amb la periodista Maribel Vilaplana el dia de la DANA per a oferir-li la direcció d'À Punt. "Eres un incompetent, no tens vergonya", se sent dir als veïns, mentre que el cap del Consell nega les acusacions i assegura que "tothom estava al seu lloc". "Tots els dispositius estaven preparats", ha sentenciat.
El president de la Generalitat finalment s'ha allunyat del grup d'indignats dient: "Els comprenc".
Mazón, acompanyat del conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, assistia a un acte per a presentar la posada en marxa del nou corredor d'autobús entre la ciutat de l’Horta Sud i València.
Més llegit
-
L'A-3 tindrà una nova connexió entre Cheste i el 'bypass' per a descongestionar este nuc viari
-
Desapareix l'excavadora i la Policia identifica tres persones per intent de robatori en l'edifici afonat a Benetússer
-
La Comunitat Valenciana registra quasi tantes morts per la calor en quinze dies com en tot el juliol del 2025
-
La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros a un jove per injúries a l'expresident Mazón
-
Investiguen tres homes pels incendis forestals declarats a Soneja, Atzeneta del Maestrat i Sant Mateu
-
Les claus del nou decret per a zones inundables: construir un metre per damunt de la cota d'aigua, sense garatges i amb el risc escripturat