Sis ferits en un accident entre un autobús de la línia de l’aeroport i un cotxe a Alacant
El cotxe ha envaït el carril contrari a l'N-332, a Alacant, i el sinistre ha obligat a tallar la via fins a retirar els ferits i l’autobús
Un accident de trànsit ha deixat esta vesprada sis persones ferides a la ciutat d’Alacant, després que un autobús de la línia de l’aeroport ha xocat amb un cotxe que havia envaït el carril contrari.
Segons han informat els bombers d’Alacant, la perícia de la conductora de l’autobús ha evitat un xoc frontal, ja que ha aconseguit acostar el vehicle cap a la vorera en l’últim moment. Tot apunta que el conductor del cotxe s’hauria adormit al volant.
Entre els ferits hi ha la conductora de l’autobús, que han excarcerat, i també el conductor del cotxe afectat. A tots dos, juntament amb la resta de ferits, els han traslladat a l’Hospital General d’Alacant amb lesions de diversa consideració.
L'N-332 ha quedat tallada al trànsit mentre les ambulàncies atenien les víctimes i retiraven l’autobús accidentat. És una via de molt de trànsit, especialment un divendres de vesprada. La circulació s’ha représ fa uns minuts.
El caporal dels bombers d’Alacant, Javier Ramos, ha explicat a À Punt que “quan hem vingut, hi havia una persona atrapada dins de l’autobús i sis ferits de diversa gravetat”.
Més llegit
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies