Sindicats denuncien que l’interior de les ambulàncies pot arribar fins a 50 graus
Demanen solucions per als hospitals d’Elx, Sant Joan d'Alacant i Dénia, on no hi ha zones d’ombra per a estacionar
Diversos sindicats denuncien que les ambulàncies d’alguns hospitals d’Alacant, on no hi ha zones d’ombra per a estacionar, poden arribar a 50 graus a l'interior. La Conselleria de Sanitat assegura que hi posarà solució.
Fins a la porta de l'hospital ha hagut d'entrar una ambulància per a trobar un poc d'ombra. Els vehicles de transport sanitari de l’Hospital del Vinalopó no tenen llocs a recer del sol per a estacionar. Els sindicats del sector es queixen d'esta situació i asseguren que fa anys que demanen solucions per als hospitals d’Elx, Sant Joan d'Alacant i Dénia, entre d'altres. Els usuaris han arribat, fins i tot, a patir estrés tèrmic.
Es tracta de temperatures tan extremes o d'altres inclemències de l'oratge que són difícils de suportar per a qui ja arrossega greus problemes de salut. La Conselleria de Sanitat assegura que busquen solucions i que estan incorporant zones d'aparcament amb ombra als centres sanitaris on es fan obres de reforma i en els de nova construcció.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions