Els quaderns Rubio continuen sent l’estrela dels deures d'estiu
Este clàssic amb vora setanta anys d’història s’esforça per renovar-se i actualitzar-se en un món cada dia més digital
Després de 69 anys de publicació, els quaderns de l'editorial Rubio continuen liderant els “deures de l'estiu”. És molta la competència d'altres editorials, però Rubio és un clàssic que no passa de moda en llibreries i papereries.
Cuadernos Rubio, amb més de 325 milions d'exemplars venuts al llarg de la història, esdevé el suport per a aprendre a escriure, llegir i practicar matemàtiques per a moltes generacions. Una trajectòria gens fàcil de mantindre.
Luis Rubio n’és el director general, i ha assegurat als informatius d’À Punt que el secret del seu èxit radica en l’esforç que fan per a estar sempre actualitzats i fer l’educació accessible a tothom. A més, afirma, van actualitzant els quaderns i tracten d’estar a l'última en educació. “Sobretot, oferim una imatge molt renovada”, afig.
L'última novetat aposta per divertir-se mentre s'ensenya, indica Rubio, que afirma que actualment quasi competixen més amb les pantalles que amb editorials. “El repte és oferir productes divertits perquè així no calga obligar-los, sinó que ells mateixos es mantinguen davant d’un llibre”. Perquè les vacances d'estiu són llargues i cal fer un mínim de deures.
Una moda eterna, la dels quaderns Rubio, que va més enllà de l’estiu, perquè durant tot l’any el professorat mana a l’alumnat treballar llibres d’ortografia i matemàtiques, explica Jorge Torres, gerent de la llibreria Llum de lluna.
I també va més enllà de l'edat, ja que tenen quaderns per a la gent gran que els ajuden a entrenar la ment i a envellir d'una manera més saludable.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
L'ONU alerta que el mercat mundial de les drogues ha augmentat un 34% en una dècada i és més divers que mai
-
França manté seixanta departaments en alerta roja per altes temperatures, a pesar que s’albira un respir de l’onada de calor
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Dos detinguts a Càrcer després de furtar joies amb el mètode de l'abraçada