El Nadal a Oriola es viu a la platja
Milers de persones dinaran i passaran el dia disfressades amb motius nadalencs a La Zenia
Milers de persones es concentren este dimecres a la platja de la urbanització La Zenia, a Oriola Costa (Baix Segura), per a passar el dia de Nadal disfressats amb element nadalencs, un costum que cada dia guanya adeptes.
El roig és el color predominant este dimecres a la cala d'El Bosque d’Oriola, on més de 4.000 persones de diverses nacionalitats —britànics, irlandesos, ucraïnesos— s’han trobat per a celebrar un dia de Nadal ben diferent.
El codi de vestir és clar: són obligatoris els motius nadalencs. Porten barrets d’arbre de Nadal, de Pare Noel i, fins i tot, disfresses completes de Pare Noel o elf ajudant.
Des de primera hora del matí s’han concentrat en esta platja per passar el dia de Nadal en família o amb els amics i amigues. Han parat taula a la vora de la mar per a dinar i hi ha qui, fins i tot, ha fet una barbacoa.
A més, amb una temperatura que s’acosta a 20 graus, hi ha qui s’ha atrevit a prendre un bany.
Més llegit
-
Eleanor Sofía, a Castelló de la Plana, la primera valenciana que naix el 2026
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
La Policia confirma "desenes de morts" i un centenar de ferits en l'incendi d'un bar a l'estació suïssa d'esquí de Crans Montana
-
Temporal de mar, pluja i neu la primera setmana del 2026
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?
-
Pérez Llorca: “Apel·le al consens perquè el govern espanyol contribuïsca al Pla Viu i rebaixe l’IVA en la compra de la vivenda”