Els magatzems del Vinalopó Mitja preparen el raïm per a la nit de Cap d'Any
Els productors demanen als consumidors que busquen a l'etiqueta el segell de la denominació d'origen
A més del cava, un dels productes estrela de Nadal és el raïm. Els magatzems del Vinalopó Mitjà treballen a ple rendiment de cara a la nit de Cap d’Any. Enguany, s'han produït 33 milions de quilos amb denominació d'origen, una marca molt nostra que s'envia a tot Espanya. La meitat són de la varietat Aledo, els que ens mengem el dia 31. S’estima que només la nit de Cap d’Any se'n consumiran prop de dos milions de quilos.
Tot i la competència dels països de l’hemisferi sud, el raïm del Vinalopó Mitjà resisteix i es manté com a favorit de molts valencians. Amb les plantilles reforçades, els magatzems s'afanyen per a abastir l’alta demanda d'estes dates. A més, enguany la climatologia ha donat un respir a la producció i s'han fet unes 600.000 unitats.
Tot i la sequera que han patit a esta zona i la incertesa causada pel canvi climàtic, ha sigut un any de bons resultats i les plantes han produït raïm de molt bona qualitat.
Des de la denominació aposten pel consum de proximitat i els productors demanen als consumidors que busquen l'etiqueta i el segell a fi que la xifra de vendes siga encara millor.
Més llegit
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic
Més vist
-
13.09.2026 | La Plaça
-
13.09.2026 | Informatiu migdia
-
13.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
14.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
A l'IVIA investiguen les causes de l'enverdiment' dels cítrics, la greu malaltia sense cura que afecta altres països
-
12.09.2026 | Imposició de bandes a la reina de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort