FOMOFest, el Festival de l’Autosuperació dirigit a la generació Z
La cita va reunir este dissabte al port de València influenciadores com la jugadora de bàdminton Carolina Marín o l'esportista paralímpica Mireia Cabañes
El FOMOFest és un festival dirigit a la generació Z, dedicat a eixa obsessió actual per no perdre's res, i on trobar històries de superació que inspiren joves emprenedors. La cita va reunir este dissabte al port de València influenciadores com la jugadora de bàdminton Carolina Marín o l'esportista paralímpica Mireia Cabañes, subcampiona del món de surf adaptat.
FOMO (fear of missing out) és un concepte que la generació Z aplica a la por de perdre’s alguna cosa que passe, una sensació que s'ha instaurat en molts joves, i amb l’objectiu de perdre eixa por s’ha creat el FOMOFest. La responsable de Màrqueting en Marina d’Empreses, Ana Giménez, explica com el festival compta amb “tota mena d’activitats relacionades amb el desenvolupament del talent, emprenedoria, innovació, creativitat i xarxes socials”.
Mireia Cabañes, subcampiona del món de surf adaptat
Una gran representant de l’esperit del festival és Mireia Cabañes, una valenciana amb només una cama que ara per ara és subcampiona del món de surf adaptat. Mirant arrere, afirma que “la superació va ser inicialment un esforç” en detectar-li un càncer quan tenia set anys, “i hui és el meu estil de vida”. “M’encanta posar-me cada vegada reptes més difícils, m’encanta superar-me i és el que em genera adrenalina”.
Mirella desprén força i optimisme, i això és el que va traslladar este dissabte als joves emprenedors. “Crec que, si tots ens ho proposem, podem fer-ho; només ens falta aconseguir la motivació”.
Vora 1.300 joves han assistit al Fomofest. Una primera edició que també ha tingut com a protagonistes empresaris de restauració afectats per la dana i ajudats pel programa Alcem-se. Este programa, de Juan Roig, ha destinat 35 milions d’euros a empreses afectades per la dana.
Més llegit
-
La Comunitat Valenciana viu una nit infernal amb desenes de municipis a quasi 30 °C i registres de rècord
-
Rescaten dos homes mentre feien senderisme al Puigcampana, a Finestrat, en plena onada de calor
-
El foc avança pel vessant lleonés dels Picos de Europa i l'incendi de Jarilla (Càceres) està "completament desbocat"
-
El fum dels incendis del nord-oest peninsular enterbolix el cel de la Comunitat Valenciana
-
Plaga de meduses: les embarcacions de Gandia ixen a la mar a la cacera d'este animal marí
-
Declarat un incendi a l'Atzúbia després de pegar-se foc un cotxe