Comença el juí al pianista d’una església evangèlica de València per matar un jove
El teclista està acusat, juntament amb el sogre i el fill, d'un assassinat consumat i un altre en grau de temptativa, per ferir greument el germà de la víctima mortal
Des d’este dilluns, un jurat popular jutja el pianista d'una església evangèlica de València i dos familiars més com a presumptes autors de la mort d'un jove de 24 anys i per ferir greument el germà. Volen determinar si ho van fer per revenja perquè, dies abans, la mare del jove mort li va dir que deixara de tocar el piano.
Mirada a terra i paraules amb els advocats. Així s'han mostrat els tres acusats: pianista, fill i sogre davant del jurat popular. Se'ls acusa de planificar una emboscada que el maig de 2025 acabava amb la vida d'un jove de 24 anys i deixava el germà de 16 greument ferit al barri de Natzaret de València.
El motiu, suposadament, venjar-se de la mare de les víctimes, integrant del cor de la parròquia, que dies abans havia demanat al pianista amb un gest que deixara de tocar. Un malestar que el músic va manifestar en un grup de Whatsapp al·legant que sols s'humiliava davant de Deu i no davant d'una dona.
Una setmana després, i amb l'ajuda de tres familiars, un d’ells menor, es produïen els fets.
Posteriorment, el pianista i el seu fill van ser detinguts a Màlaga, on s'havien ocultat.
L'acusació particular sosté que hi va haver organització en l'atac i demana l'agreujant de gènere.
La Fiscalia sol·licita per a cadascun dels tres acusats 32 anys de presó per un assassinat consumat i un altre en grau de temptativa.
Més llegit
-
Vox pacta amb el PP no presentar-se al Senat a València i Castelló i només un candidat per Alacant
-
El ‘bypass’ de València suma més de deu quilòmetres de retenció per un xoc de tres turismes a Loriguilla
-
Senat de Progrés: el PSPV, Compromís i Esquerra Unida formalitzen la candidatura conjunta a la cambra alta
-
Quatre detinguts a Alacant després d'un atac amb arma de foc que s'investiga com a delicte d'odi
-
Més de 200 finques sense ascensor dos anys després de la barrancada: "És molt pesat per la fatiga i pel record"
-
Susana Camarero encapçalarà la llista del PP al Senat per València i continuarà com a vicepresidenta primera al Consell