Benidorm s’ompli d’eurofans que volen gaudir amb la ‘Diva' de Melody
S’espera més de 10.000 persones que participaran de les festes per a seguir en directe el festival d’Eurovisió
La febra eurovisiva ompli els hotels de Benidorm este cap de setmana en què se celebra la final d’Eurovisió a Basilea (Suïssa). El fenomen provocat pel Benidorm Fest ha anat més enllà de l’esdeveniment per a elegir l’artista que representa a Espanya i s’ha ampliat fins a convertir la ciutat, este cap de setmana, en punt de trobada d'eurofans.
Estos dies a Benidorm conviuen dos tipus de turistes, aquells que venen buscant unes vacances a la vora de la mar, i els més de 10.000 eurofans, que s’espera que arriben per a participar de les activitats programades al voltant d'Eurovisió.
Estan preparades pantalles gegants, parades de menjar i, per descomptat, un escenari en el qual se succeiran els concerts de concursants de l'última edició del Benidorm Fest.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Espanya resisteix el joc dur de l'Uruguai i acaba líder