Benidorm s’ompli d’eurofans que volen gaudir amb la ‘Diva' de Melody
S’espera més de 10.000 persones que participaran de les festes per a seguir en directe el festival d’Eurovisió
La febra eurovisiva ompli els hotels de Benidorm este cap de setmana en què se celebra la final d’Eurovisió a Basilea (Suïssa). El fenomen provocat pel Benidorm Fest ha anat més enllà de l’esdeveniment per a elegir l’artista que representa a Espanya i s’ha ampliat fins a convertir la ciutat, este cap de setmana, en punt de trobada d'eurofans.
Estos dies a Benidorm conviuen dos tipus de turistes, aquells que venen buscant unes vacances a la vora de la mar, i els més de 10.000 eurofans, que s’espera que arriben per a participar de les activitats programades al voltant d'Eurovisió.
Estan preparades pantalles gegants, parades de menjar i, per descomptat, un escenari en el qual se succeiran els concerts de concursants de l'última edició del Benidorm Fest.
Més llegit
-
Educació xifra en un 35,55% el seguiment de la segona jornada de vaga indefinida, que els sindicats eleven al 75%
-
Els sindicats, disposats a reprendre el diàleg amb Educació si hi ha una proposta “real”
-
Desallotgen les empreses adjacents a una factoria d'ametles incendiada a la Vall d'Alba, d'on ha caigut part de l'estructura
-
Una explosió de butà deixa almenys onze ferits, un d’ells greu, en un edifici de Barcelona
-
Un passatger espanyol de l'Hondius dona positiu provisional per hantavirus al Gómez Ulla
-
Educació torna a emplaçar els sindicats a la taula de negociació "sense soroll de fons"