El veneçolà que anava a ser expulsat d’Espanya, en llibertat
L’home s’ha resistit a entrar en l'avió en què anava a ser deportat.
L’home veneçolà de 33 anys afectat de VIH i internat en el CIE de Sapadors a València, que anava a ser expulsat d’Espanya, ha quedat en llibertat en resistir-se a entrar en l'avió on anava a ser deportat.
Fonts policials han precisat que la seua expulsió havia sigut decretada per un jutge després d'haver esgotat totes les vies per a quedar-se a Espanya, ja que, a més, se li havia denegat les peticions d'asil i refugi.
També havia esgotat el termini d'estada en un CIE, per la qual cosa en resistir-se a embarcar, la Policia no ha tingut més remei que deixar-lo en llibertat.
L'home ha muntat un fort altercat i el comandant del vol ha decidit que no embarcara en l'aparell que anava a enlairar-se de l'aeroport de Madrid-Barajas .
La Campanya pel tancament dels Centres d'Internament d'Estrangers (CIEs NO) havia denunciat aquesta situació i havia anunciat mobilitzacions contra la seua expulsió.
Segons CIEs NO, feia prop de 50 dies que estava internat en el CIE de Sapadors, i durant el seu primer mes d'ingrés no va rebre atenció mèdica ni se li va proporcionar la medicació que necessita per a la seua malaltia.
Més llegit
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065