Les vendes de cava valencià augmenten un 10% en aquesta campanya de Nadal
És el primer any que es comercialitza amb la denominació d'origen de Requena després de guanyar la batalla judicial
A les taules valencianes es beurà molt de cava valencià aquestes festes. El consum de l'escumós d'ací ha augmentat un 10% aquesta campanya de Nadal, en el primer any que es comercialitza amb la denominació d'origen de Requena, després de guanyar la batalla judicial.
El cava valencià és el més buscat a les botigues especialitzades. Isabel Reig, gerent d’Original CV, declara que “ací sempre hem venut cava valencià, es ven molt. A més, quan el client ve ja sap el que pot trobar i nosaltres l’aconsellem”.
La Comunitat Valenciana és el principal mercat del cava de Requena, però també triomfa a Espanya i als mercats internacionals, com els països del nord Europa o al Japó. Segons Rebeca García, presidenta de l'Associació d'Elaboradors de Cava de Requena, “el nostre cava està situat en una gamma alta que fa possible la nostra posició geogràfica, tot per la bona qualitat del producte. És un cava diferent que ha captivat els consumidors”.
Després de guanyar la batalla judicial, el cava valencià ja es comercialitza amb la denominació d'origen de Requena i els productors esperen que siga un impuls encara major per a les vendes.
Més llegit
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Mor un home de 52 anys en un accident de moto a Favara i un altre resulta ferit greu
-
Metrovalència restablirà per complet el servei afectat per la dana el 27 de juny
-
Junts vincula el suport a Sánchez al fet que garantisca el compliment dels pactes de la investidura
-
La cobertura de la dana dels serveis informatius d’À Punt, premiada per la Universitat de València
-
Com es fa ... TERRA DE BOUS