Un bar de Rossell ha venut el dècim agraciat amb el primer premi del sorteig extraordinari del Dia de la Hispanitat
El número 18.344 ha sigut premiat amb 130.000 euros al dècim, i el premi especial amb 15 milions i també s'ha venut a Torrevella
Part del primer premi del sorteig extraordinari del Dia de la Hispanitat de la Loteria Nacional d'este dissabte s'ha venut en dos localitats de la Comunitat Valenciana: a Torrevella (Baix Segura) i a Rossell (Baix Maestrat).
A Rossell, el bar Lo de Juanma ha venut el dècim agraciat amb el primer premi extraordinari del dia de la Hispanitat de la Loteria Nacional, un premi que il·lusiona tant que l'establiment ha pujat en les vendes de la loteria de Nadal. "Hui la Pilarica està amb nosaltres, com si m'haguera tocat a mi, se m'ha fet fins i tot unnus a la gola", assegura Juanma, el gerent del bar.
Les especulacions ara estan al carrer perquè no saben qui o quins són els afortunats. El primer premi d'este sorteig extraordinari, dotat amb 130.000 euros al dècim, correspon al 18.344, que s'ha venut també a Oviedo (Astúries), Ciutadella (Balears), Jamilena (Jaén), Palència i Toro (Zamora), segons informa Loteries de l'Estat. Així mateix, el dècim que correspon a la fracció 7 i la sèrie 4 del número 18.344 ha sigut premiat amb el premi especial de 15 milions d'euros.
El segon premi ha recaigut en el número 97.516 (25.000 euros al dècim) i els reintegraments són 4, 7 i 5.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
Nadal gris i fred
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello