Els veïns del centre d’Alacant demanden l'Ajuntament per les conseqüències del ‘tardeo’
Asseguren que la saturació de soroll i públic a les terrasses els genera problemes greus de salut i provoca la despoblació de la zona.
La guerra per les conseqüències del tardeo a Alacant arriba als jutjats. Els veïns del centre de la ciutat han demandat l'Ajuntament per vulnerar els seus drets i no vetlar pels seus interessos. Asseguren que la saturació de soroll i públic a les terrasses els genera problemes greus de salut i provoca una despoblació gradual de la zona.
Fins a 4.000 persones distribuïdes entre 10 carrers arriben a ser incompatibles amb el descans dels veïns de la rodalia del carrer de Castaños d'Alacant, les nits del cap de setmana.
L'Associació de Veïns torna a dur l'Ajuntament als jutjats, al qual acusa de no prendre mesures i de vulnerar els seus drets. La salut dels veïns i la despoblació del centre encenen totes les alertes.
Els hotelers no neguen el problema, però consideren que els aldarulls i les molèsties no ixen directament dels clients que s'asseuen a les terrasses.
Els jutjats han admés a tràmit la demanda contra el consistori.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida