Els veïns del centre d’Alacant demanden l'Ajuntament per les conseqüències del ‘tardeo’
Asseguren que la saturació de soroll i públic a les terrasses els genera problemes greus de salut i provoca la despoblació de la zona.
La guerra per les conseqüències del tardeo a Alacant arriba als jutjats. Els veïns del centre de la ciutat han demandat l'Ajuntament per vulnerar els seus drets i no vetlar pels seus interessos. Asseguren que la saturació de soroll i públic a les terrasses els genera problemes greus de salut i provoca una despoblació gradual de la zona.
Fins a 4.000 persones distribuïdes entre 10 carrers arriben a ser incompatibles amb el descans dels veïns de la rodalia del carrer de Castaños d'Alacant, les nits del cap de setmana.
L'Associació de Veïns torna a dur l'Ajuntament als jutjats, al qual acusa de no prendre mesures i de vulnerar els seus drets. La salut dels veïns i la despoblació del centre encenen totes les alertes.
Els hotelers no neguen el problema, però consideren que els aldarulls i les molèsties no ixen directament dels clients que s'asseuen a les terrasses.
Els jutjats han admés a tràmit la demanda contra el consistori.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària