El veïnat de la Plana Baixa denuncia la saturació en l'atenció del SEPE
Demanar cita prèvia per telèfon o presencialment és pràcticament impossible, segons els usuaris
Algunes de les persones usuàries del SEPE de la Plana Baixa han denunciat que en les oficines de la Vall d'Uixó, Onda o Vila-real han d'esperar fins a un mes per a fer gestions, com demanar la prestació de l'atur.
Segons han assegurat les persones perjudicades, demanar cita prèvia per telèfon o presencialment és pràcticament impossible, i només tenen l’opció de fer la tramitació telemàtica. En molts casos, la cita més immediata generada pel sistema els obliga a desplaçar-se fins a Sogorb o Vinaròs, a 90 quilòmetres, per a ser atesos més ràpida.
Albert Fernández, secretari general de CCOO a les comarques del nord, ha explicat que aquesta saturació del sistema es deu a la falta de personal. “Hem de repensar quin model d’administració volem, adaptada al segle XXI” ha dit.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol