El veïnat de la Plana Baixa denuncia la saturació en l'atenció del SEPE
Demanar cita prèvia per telèfon o presencialment és pràcticament impossible, segons els usuaris
Algunes de les persones usuàries del SEPE de la Plana Baixa han denunciat que en les oficines de la Vall d'Uixó, Onda o Vila-real han d'esperar fins a un mes per a fer gestions, com demanar la prestació de l'atur.
Segons han assegurat les persones perjudicades, demanar cita prèvia per telèfon o presencialment és pràcticament impossible, i només tenen l’opció de fer la tramitació telemàtica. En molts casos, la cita més immediata generada pel sistema els obliga a desplaçar-se fins a Sogorb o Vinaròs, a 90 quilòmetres, per a ser atesos més ràpida.
Albert Fernández, secretari general de CCOO a les comarques del nord, ha explicat que aquesta saturació del sistema es deu a la falta de personal. “Hem de repensar quin model d’administració volem, adaptada al segle XXI” ha dit.
Més llegit
-
Queda aprovada l'oferta d'ocupació de FGV del 2025, que inclou 172 places, 81 per a maquinistes
-
Detenen a la Vila Joiosa un repartidor acusat de furtar cartes col·leccionables de la correspondència
-
Carlos Baño assegura no haver comés cap irregularitat i que col·laborarà amb la justícia
-
Treball porta la Generalitat a la Fiscalia perquè l’autoritat laboral valenciana va anul·lar sancions per la dana
-
Mascletà en directe del divendres 13 de març de les Falles 2026 de València
-
Cap de setmana amb ruixats dèbils i possible neu a l'interior