El veïnat de Benicàssim, fart dels constants robatoris a les urbanitzacions
Dissabte passat, un grup de veïns i veïnes va tallar els accessos de la zona per a intentar capturar un lladre
Dissabte passat, 15 de gener, una veïna de la urbanització La Parreta, a Benicàssim, va agafar in fraganti un lladre a sa casa. Gràcies a un grup de Telegram que comparteixen tots els veïns i veïnes de les urbanitzacions, l’afectada va donar la veu d'alarma i, entre tots, van tallar els accessos per a intentar capturar-lo. Diuen que estan farts de robatoris i demanen més seguretat.
El president de l’associació de veïns i veïnes de les urbanitzacions afectades, Amador Ferrero, ha explicat als micròfons d’À Punt que, tot i que van aconseguir blocar l’eixida d’un cotxe, no van poder localitzar ni el lladre ni el botí.
El veïnat assegura que no es lleven de damunt la sensació d’inseguretat i por, i insisteixen que “no pot passar més temps” sense que l’ajuntament aporte una solució.
La solució passa pel punt de la Policia Local de Benicàssim que hi ha a l’entrada de les tres urbanitzacions de Les Palmes, La Parreta i Montornés. Demanen que s'activen les càmeres de seguretat viària, instal·lades des del 2009, però no s'han activat mai.
La sensació d'inseguretat va en augment els últims anys. Fins i tot alguns robatoris s’han arribat a produir a l’interior d’habitatges amb els propietaris dins. Per això reclamen solucions abans, diuen, d'haver de lamentar danys personals.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
La rebel·lió dels joves no és suficient
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Els cuidadors de l'Alzheimer, una càrrega que també afecta la salut: "Si jo no estic, qui la cuidarà?"