La Vall d’Alba, un dels primers municipis a vacunar els joves d’entre 20 i 29 anys
Aquest matí hi ha citades al centre de salut d’aquesta localitat de la Plana Alta unes 50 persones, que molt prompte es convertiran en uns dels primers del seu grup d'edat a rebre la vacuna
A la Vall d’Alba, la Plana Alta, està previst que comencen a vacunar aquest dimarts el col·lectiu de joves d'entre 20 i 29 anys, després de posar les segones dosis als majors de 30.
En total, hi ha citades unes 50 persones aquest matí al centre de salut de la Vall d'Alba. De moment, l'equip que els atendrà ja ho està preparant tot per estar a punt quan arranque ací la jornada de vacunacions. Unes vacunacions que aquests dies arriba ja a un dels col·lectius que més està patint la cinquena onada del coronavirus, el dels joves. Serà la setmana que ve quan es generalitzen en aquesta franja d'edat, de 20 a 29 anys. D’altra banda, cal recordar que a la Comunitat Valenciana aquesta setmana se superaran els 3 milions de vacunats.
Més llegit
-
Localitzen un nou niu amb 93 ous de tortuga marina en una platja de Peníscola
-
Maribel Vilaplana trenca el silenci amb una carta oberta als mitjans de comunicació
-
Dos accidents a Alboraia i Sollana generen retencions en els accessos a València per la V-21 i l'AP-7
-
El Consell demana al Suprem que paralitze el repartiment de menors migrants del govern espanyol
-
L’incendi declarat prop d’habitatges i d’una residència a Oliva ja està estabilitzat
-
Les forces de seguretat intensifiquen la recerca dels tres fugitius que han protagonitzat tirotejos a l'Horta Sud