Els valencians i les valencianes estan farts de tanta pluja
No és només una qüestió anímica, amb tanta pluja i humitat no hi ha manera que s’eixugue la bugada
Després de tants dies de fred, pluja, vents quasi huracanats i rius desbordats, la població comença a notar els efectes de no veure el sol, que només ha eixit tres hores en els últims deu dies.
À Punt NTC ha pogut comprovar, al carrer, que la gent està farta de la pluja i vol que arribe, per fi, l’oratge primaveral que hauria de fer per aquesta època.
Però no és només una qüestió anímica, sinó que, amb tanta pluja i humitat, és molt difícil aconseguir que s’eixugue la bugada. Així, les bugaderies estan fent l’agost amb cues que arriben a quaranta minuts d’espera.
Està clar que no plou mai a gust de tots. Perquè tants dies amb la humitat i plovent ja no sabem què fer de la roba.
Més llegit
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Ruixats dominicals
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa
-
Més d'un miler de persones es manifesten a València per a reclamar el dret a l'habitatge
-
Localitzen el conductor que es va fugar després d'atropellar mortalment un operari a l'A-7 a Alginet
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra