València participa en la primera trobada internacional de Fridays for Future
En una reunió celebrada a la ciutat suïssa de Lausana volen enfortir el moviment de lluita contra la crisi climàtica.
Centenars de joves de Fridays for Future, entre ells una representació de València, es reuneixen, a partir d'aquest dilluns i fins al divendres, a Lausana (Suïssa). Volen enfortir el moviment de lluita contra la crisi climàtica i establir l'estratègia del pròxim curs.
Arribats de tot el món tenen l'objectiu de donar força a "la xarxa de coordinació del moviment i desenvolupar estratègies per a lluitar contra l'emergència climàtica i les seues conseqüències en les vides de les persones", han informat.
Des de la representació valenciana han apuntat que "són tasques de llarg recorregut, que requereixen una resposta social àmplia i organitzada". Per això, esperen que aquesta siga la primera trobada de moltes altres i que servisca per a fer un pas més en "el camí per a construir un futur i un planeta habitables per a tots i totes".
Més llegit
-
Mor una dona de 71 anys en un accident entre un cotxe i un camió a l'A-7 a Nules
-
Detingut un agent de la Guàrdia Civil d'Oliva per agredir una detinguda en ple carrer
-
La Guàrdia Civil amplia la investigació sobre l'agressió d'una dona a Oliva a un altre agent i els de la Policia Local
-
Un mes sense rastre de Bea, la jove d’Oliva mare de dos fills menuts desapareguda
-
La policia investiga el possible robatori amb violència d'un patinet que ha portat una dona a l'UCI
-
Quatre persones ferides en un xoc frontal entre dos cotxes a l'N-340 a Vila-real