València Acull fa 30 anys
Aquesta associació que ajuda les persones migrants n'ha atés 30.000 només a València.
L’associació València Acull, que ajuda les persones migrants que arriben a la Comunitat Valenciana, fa 30 anys. En aquest període n'han atés 30.000 només a València.
Però en els últims temps, l'arribada massiva de migrants ha multiplicat la faena. De fet, en els últims deu anys han atés 2.000 persones per any.
Amb més de tres-cents socis i cent voluntaris, València Acull ha fet possible que les persones migrants tinguen una atenció assistencial que els cobrisca les necessitas més bàsiques.
L’associació ha explicat que ara més que mai són necessàries accions socials de defensa dels drets humans per a contrarestar els sentiments xenòfobs. A més, han demanat més recursos perquè els joves que ixen dels centres de menors tinguen garantida una inserció real en la societat.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions
-
El PPCV dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente