La vaga de Metrovalència continua aquesta setmana
A Alacant hi haurà parades de 8 a 10 del matí aquest dilluns i també n'anuncien durant els principals dies de Nadal.
Aquest dilluns es repren la vaga de Metrovalència després del parèntesi de diumenge. Les parades s'han produït de 6 a 7 del matí i els trens han funcionat amb serveis mínims.
La vaga també continuarà dimecres, divendres, dissabte i diumenge en diferents franges horàries. Per a informar-se dels horaris concrets de pas es pot consultar el web de Metrovalència. Amb aquesta vaga, el personal de Ferrocarrils de la Generalitat (FGV) protesta per l'estancament en la negociació del conveni col.lectiu.
D'altra banda, a Alacant, els sindicats mantenen la vaga que iniciaren divendres en totes les línies del TRAM. Durant la jornada de dilluns, les aturades estan programades de 8 a 10 del matí. A més, ja han avançat les parades que faran els principals dies de Nadal: per exemple, no hi haurà servei el dia de Cap d'Any, de 21 a 23:15 h o la vesprada de la cavalcada de Reis, de 18:15 a 23:15 h.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Pacients de la unitat de trastorns de la conducta alimentària de La Fe reclamen tornar a l'hospital, d'on foren desallotjades després de l'incendi
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa