Una vigília a Sagunt dona la “malvinguda” a un vaixell saudita amb armament
Una plataforma adverteix que l’embarcació podria carregar armes per a la guerra del Iemen.
Entitats socials i antimilitaristes de Sagunt i València agrupades en la plataforma Sagunt per la Pau han convocat una vigília aquest dissabte a la nit per a donar la “malvinguda” al vaixell saudita Bahri Jazan que, segons adverteixen, podria carregar armes per a la guerra del Iemen.
Segons han informat les organitzacions, la vigília tindrà lloc a l'Albereda del Consell del Port de Sagunt des de les 21:30 hores. Les entitats han manifestat que no toleraran que el nom de la ciutat quede associat "al circuit de la guerra que alimenta, allarga i agreuja amb armament el patiment humà de la guerra del Iemen".
A més, exigeixen al govern espanyol que faça públic el contingut de la càrrega que es farà a Sagunt i que cancel·le l'operació com a primer pas d'una moratòria indefinida de les vendes d'armament espanyol a països implicats en guerres com l'Aràbia Saudita i els Emirats Àrabs Units.
Més llegit
-
Nou atac vandàlic als sanitaris de la Coma: el cotxe d'atenció domiciliària apareix amb els vidres trencats
-
Víctimes de la dana reclamen 58 milions a la Generalitat i la CHX per via administrativa
-
Espí rescata el Llevant a Los Arcos (3-4)
-
L'actor Johnny Depp dona 65.000 dòlars a una associació musical de Massanassa afectada per la dana
-
Més freqüències, 22 combois nous i ampliació de la xarxa: el full de ruta de Metrovalència i el TRAM d'Alacant fins al 2030
-
Educació proposa que el professorat elabore activitats i les pose en la plataforma quan se suspenguen les classes per alerta meteorològica