Una pastera amb 13 persones rescatada a la costa d'Oriola
La Creu Roja els ha traslladat per donar-los assistència mèdica.
La Creu Roja ha rescatat aquest matí els tripulants d'una pastera que es trobava flotant en aigües del Baix Segura.
L'embarcació, amb 13 persones, ha sigut albirada en aigües del Mar Menor per un vaixell mercant, el qual ha avisat les autoritats pertinents. Tots ells són majors d'edat, a excepció d'un, que ha manifestat ser menor, presentaven bon estat de salut i han assenyalat que procedien d'Algèria.
Gràcies a l'operatiu de la Creu Roja, els migrants han estat trobats quan estaven a una milla de distància de la platja de Punta Prima, en la costa d'Oriola, i han sigut rescatats remolcant l'embarcació fins al Moll de la Sal de Torrevella, on s'havia muntat un dispositiu d'atenció sociosanitària.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
La vaga de Metrovalència i el Tram d’Alacant tindrà entre el 75% i el 80% de servicis mínims: consulta els horaris definitius durant Falles
-
Bernabé convida Catalá a convocar una junta de seguretat si vol solucionar l’arribada dels trens de Rodalia a València
-
L'incendi d'un camió talla 45 minuts l'A-7 a Paterna (Horta Nord) cap a Barcelona i causa una cua quilomètrica
-
Divendres assolellat i cap de setmana estable, però fresc, amb un episodi de pluges dèbils i disperses dissabte
-
Els preus del dièsel i la gasolina es disparen amb la pujada més gran en quatre anys
Més vist
Més escoltat
-
13.03.2026 | 90 minuts
-
13.03.2026 | Terra de bous
-
12.03.2026 | Les notícies del migdia
-
13.03.2026 | El musical ‘Goya, la melodía de una leyenda’ arriba al Teatre Olympia de València
-
13.03.2026 | Les notícies del matí
-
13.03.2026 | "Festes", amb Pepa Gómez | Pepe García Bosch, 50 anys com la veu de l’Ofrena