Una de les millors fruiteries de barri està a Castelló
La botiga de la Ronda Millars de Castelló ha rebut el guardó com una de les millors fruiteries d’Espanya.
Castelló té una de les millors fruiteries de barri del nostre país. L'establiment centenari, situat a la Ronda Millars de la ciutat, ha guanyat aquesta distinció a base d'esforç i d'enginy. Una combinació perfecta que fa que aquest negoci familiar tinga un producte de màxima qualitat. Per això, ara ha sigut recompensat amb el prestigiós guardó, Golden Gold.
Per aquesta botiga han passat tres generacions de la mateixa família. La fruiteria centenària es diferencia per la qualitat dels seus productes i per un tracte amable i exquisit amb el client. El negoci el van començar els avis i ara el més jove de la família és qui gestiona l'establiment. El propietari, Miguel Segarra, posa tots els sentits per acontentar la clientela i portar la fruita i la verdura més bona dels grans mercats del país.
La gent agraeix els consells del propietari a l'hora de triar el producte. Veïnes i veïns asseguren que a tot Castelló no troben fruita com aquesta. I és que hi ha tanta fruita de temporada com productes tropicals d'allò més exòtics. El propietari destaca que entre els objectius de la fruiteria està donar suport als agricultors de les comarques de Castelló i recuperar varietats autòctones.
És la segona vegada que aquesta botiga es presenta als premis Golden Gold. El guardó el rebrà al final d'octubre a Madrid en la fira Fruit Attraction, un esdeveniment que és un referent en el sector agroalimentari.
Més llegit
-
La predicció d'Aemet per a Nadal: fred i passat per aigua
-
Bancs de boira dificulten la circulació al Baix Maestrat, la Plana d'Utiel-Requena i l'Alt Vinalopó
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
‘Terra de festes’ fa parada al mercat nadalenc de Santa Pola, les jornades medievals d’Argelita i la foguera de Venta del Moro
-
Oratge més estable per als pròxims dies
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València