Una forta tamborinada d’aigua deixa més de 50 litres en quaranta minuts a Vila-real
L’Agència Estatal de Meteorologia ha activat per a aquest dilluns l’avís groc per forts aiguats
Vesprada de tempestes en alguns punts de la Comunitat Valenciana. La pluja ha descarregat amb força en pocs minuts a punts del territori com Vila-real. La tempesta ha deixat més de 50 litres en només 40 minuts, negant alguns punts de la ciutat. Curiosament a Onda o Nules només s'han arreplegat 4 litres.
L’Agència Estatal de Meteorologia ha activat per a aquest dilluns l’avís groc per forts aiguats en el litoral i l’interior nord i sud de Castelló, previsió que finalment s’ha complit. La pluja també ha descarregat amb força a Castelló de la Plana i altres punts de la província.
Hem iniciat la setmana amb bona cosa de núvols, que han afectat tot el territori. A partir de mig matí s'ha format una línia d'inestabilitat que ha afectat la franja central de la Comunitat Valenciana, entre la Canal de Navarrés i el Baix Maestrat.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor d'un tir al balcó de sa casa al barri de les Carolines d'Alacant
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Morrissey suspén el concert a València per culpa del "soroll" de les Falles que li impedix dormir
-
L’alcalde d’Almussafes inicia accions legals contra la secretària general del PSPV per injúries
-
Mascletà en directe del dijous 12 de març de les Falles 2026 de València