Una altra dona denuncia que el detingut per la desaparició de Marta Calvo va intoxicar-la
Es tracta del quart cas similar pel que s'investiga Jorge Ignacio Palma.
Un altra dona ha denunciat que el detingut per la desaparició de Marta Calvo, Jorge Ignacio Palma, la va intoxicar amb cocaïna durant una cita sexual, segons ha informat el subdelegat del govern espanyol a València, José Roberto González.
González ha recordat que s'ha reobert la investigació d'altres dos casos de prostitutes mortes a València en circumstàncies similars, i ha afirmat que "s'obriran tots el casos que hi tinguen una similitud o que s'hi puguen relacionar", tot i que això no significa que, finalment, estiguen vinculats.
El subdelegat del govern també ha informat que estudien si el sospistós ha actuat en altres comunitats autònomes i ha demanat col·laboració a "totes les persones que hi puguen tindre alguna relació i aportar informació nova" sobre el cas.
Precisament, aquest matí s'han représ els treballs de recerca de les restes de Marta a l'abocador de Dosaigües , on ahir van començar a treballar 30 agents de la Guàrdia Civil ajudats per gossos ensinistrats per a identificar cadàvers.
També s'ha ampliat el radi de recerca del cos de Marta en zones rurals i muntanyoses de Manuel i dels voltants. De fet, s'ha demanat que els efectius de la Unitat Militar d'Emergències allarguen dos o tres dies més la seua col·laboració amb la Guàrdia Civil.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats