Mor una dona de 60 anys en els bous al carrer d’Énguera
Una vaca l’ha cornejada a la plaça de la Comunitat Valenciana quan passava d'un cadafal a un altre a causa d'una "distracció"
Una dona de seixanta anys ha mort este diumenge de vesprada en els bous al carrer d'Énguera (Canal de Navarrés). Una vaca l'ha cornejada quan passava d'un cadafal a un altre a la plaça de la Comunitat Valenciana al voltant de les 17:30 hores. La Guàrdia Civil ha assegurat que la víctima ha creuat la zona a causa d'una "distracció".
La víctima ha quedat inconscient després de ser envestida per l'animal i posteriorment ha sigut traslladada a l'Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva. Segons ha confirmat a À Punt la Policia Local, la dona ha mort en l'ambulància de camí al centre hospitalari.
L'Ajuntament ha suspés tota la programació festiva i taurina de diumenge i dilluns pel "tràgic succés". El castell de focs artificials de Sant Miquel, però, es dispararà esta nit en memòria de la veïna morta.
Per part seua, la Conselleria de Justícia i Interior ha ajornat l'acte de constitució de la comissió de treball per a l'elaboració del nou decret de bous al carrer, previst per a este dilluns.
La decisió s'ha pres com a "mostra de respecte" i "en consideració" per la defunció de la dona. A més, han traslladat les condolences a la família i éssers estimats de la víctima i a tot Énguera.
Més llegit
-
Cel cobert i pluges dèbils en vespres d'un nou episodi de vent que durarà dies
-
La comissió de la dana de les Corts citarà les víctimes el 23 i el 24 de febrer
-
El Villarreal es retroba amb el triomf
-
Silvana Cabrera (Regularització Ja): “No es pot posar la persona migrant com l’enemic públic”
-
La Comunitat Valenciana concentra grans macroofertes d’ocupació de multinacionals amb més de 5.000 llocs de treball en marxa
-
Estabilitzen un incendi forestal a Callosa d'en Sarrià