Una campanya amb vinils recorda al veïnat de Xilxes que "el millor so de la nit és el so de la mar"
L'Ajuntament informa amb missatges de grans dimensions al carrer que el descans és un dret i que cal controlar el soroll
Arriba l'estiu i és època de vacances i diversió, però també de descansar i desconnectar. Però a Xilxes una part del veïnat té complicat el descans, ja que aquest poble de la Plana Baixa de 2.800 habitants supera els 15.000 en la temporada estival.
L'Ajuntament de Xilxes ho sap i per això un any més, i ja en van cinc, ha posat en marxa una campanya per a respectar el descans del veïnat. El consistori recorda a veïns i visitants que cal controlar el soroll i ho fa amb vinils de grans dimensions.
Els vinils col·locats a terra contenen imatges cridaneres i missatges com "El millor so de la nit és el so de la mar" o "Gaudir i respectar el descans del veïnat és possible".
Al veïnat li sembla bé iniciatives com aquesta, perquè a l'estiu a les zones de platja fa calor, les finestres estan obertes i "se senten tots els sorolls".
I així Xilxes fa una crida al silenci, ja que hi ha gent de vacances, però també altres que treballen. Tot i excepcions, la campanya sembla que funciona en la major part de la població.
Més llegit
-
Dos homes morts i un tercer en estat greu en ser apallissats en una pedania d’Elx
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Es manté el fred i arriben ruixats
-
Un quart premi deixa una allau de vora 22,2 milions a la Marina
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,3 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians
-
Génova aprova una gestora en el PP valencià presidida per Pérez Llorca i amb Carlos Gil en la secretaria general