Una avaria elèctrica provoca retards en tota la xarxa de Metrovalència
L'avaria s'ha produït a causa del trencament d'una bomba d'aigua i els operaris estan treballant per a reparar-la.
El servei de Metrovalència ha advertit aquesta vesprada que hi ha diverses cancel·lacions en algunes línies que connecten el centre de la ciutat amb zones perifèriques, afectades per una avaria elèctrica.
Segons han informat a través del compte de Twitter, hi ha hagut "retards generalitzats en tota la xarxa." En concret, durant la vesprada la circulació s’ha interromput completament entre Safranar i València Sud, un fet que ha afectat les línies 1, 2 i 7.
Segons ha informat Metrovalència l'avaria s'ha produït a causa del trencament d'una bomba d'aigua i els operaris estan treballant per a reparar-la. La companyia afegeix que està informant de la incidència a través de la megafonia i que fa el possible perquè circulen la majoria de trens.
Aquesta aturada ha perjudicat els passatgers de la resta de trajectes, sobretot aquells que havien de fer transbordaments. Han sigut nombroses les queixes de les persones que s’ha quedat durant molt de temps esperant una solució a l’andana i han pujat fotografies per denunciar la situació, amb les vies inundades.
Més llegit
-
Troben els cadàvers d'un agent de la Guàrdia Civil, de la dona i del fill dels dos, a Dolores
-
Huit persones expulsades d'Espanya per llançar petards il·legals contra persones durant les Falles
-
Investiguen una agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura i aparten el fisioterapeuta
-
Educació ajorna una setmana les proves d'accés a les FP per la vaga educativa
-
El Seprona rep una denúncia contra un projecte noruec d’urbanització ecològica a Planes
-
Centenars de veïns de Dolores mostren el seu rebuig pel crim en la Guàrdia Civil